Waarom een onderhoudscontract voor je website?

Een website is een verlengstuk van je bedrijf, je zou deze misschien zelfs wel kunnen zien als een extra sales- of servicemedewerker. De site helpt op een gemakkelijke manier informatie te verschaffen, service te verlenen en nieuwe klanten binnen te halen. Maar net als je medewerkers kan de website kuren vertonen waardoor er niet het […]

Eén van de grootste digitale ergernissen… spam! Ongewenste mail met als doel om jouw belangrijke gegevens te ontfutselen, dit heet ook wel phishing mails. Gelukkig wordt een groot percentage van alle spamberichten tegengehouden door je server, spamfilter of andere software, maar wij bereiden je graag voor op het geval dat die ene mail er toch […]

Verder Lezen

Wanneer je een link vanaf je eigen website deelt op Social Media dan kan het gebeuren dat er een verkeerde afbeelding verschijnt, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Dit gebeurt regelmatig wanneer je gebruikt maakt van een WordPress website, deze afbeeldingen worden namelijk automatisch ingeladen vanuit jouw site. Hieronder leggen we je graag uit hoe […]

Verder Lezen

Je hebt het misschien wel eens voorbij zien komen, een API. Maar wat is dat nou eigenlijk? Het is in ieder geval iets anders dan apies, de verzamelnaam voor ons Monkeys! Eigenlijk heeft een API te maken met verbinden, niet het verbinden van mensen maar het verbinden van software, websites en andere applicaties. Data wordt […]

Verder Lezen

Bij het bezoeken van een website worden er op de achtergrond allerlei processen geladen, op die manier wordt de informatie van de server omgezet naar een visuele website in jouw browser. Het komt regelmatig voor dat het uitvoeren van deze processen (onnodig) veel tijd kosten. Deze tijd, en vooral ook capaciteit, kan dan beter gebruikt […]

Verder Lezen

De afkorting EAT staat voor Expertise, Authority en Trustworthiness. Dit zijn de belangrijkste pijlers die Google hanteert voor het vertonen van de resultaten in hun zoekmachine. Het idee van Google is dat zij zo veel mogelijk resultaten willen vertonen die aansluiten bij de zoekvraag van de gebruikers. Wanneer jij het EAT-principe goed toepast op jouw […]

Verder Lezen

Een nieuwsbrief is een simpele en effectieve manier om jouw (potentiële) klanten te informeren. Ben jij van plan om dit doeltreffende middel in te gaan zetten? Dit kun je op allerlei manieren inrichten, maar Mailchimp is daar één van de meest handige tools voor. Wij leggen je graag uit wat Mailchimp precies is, waarom jij […]

Verder Lezen

Je hebt de term “organisch verkeer” vast al eens gehoord, maar wat houdt het eigenlijk in? Wanneer mag je verkeer naar jouw website organisch noemen? En waarom is organisch verkeer zo belangrijk? Wij gaan proberen het op een duidelijke manier voor je uit te leggen. Wanneer is een bezoeker organisch? Bezoekers die via een zoekmachine […]

Verder Lezen

Mensen van over de hele wereld komen met elkaar in contact via het internet en ze kunnen overal vandaan van alles bestellen, ideaal zou je denken. Maar… dit heeft ook zeker nadelen. Hoe weet jij bijvoorbeeld zeker dat de webshop waar je iets bestelt ook daadwerkelijk zijn afspraken nakomt? Zeker nu er tegenwoordig zo ontzettend […]

Verder Lezen
1 2