Waarom toegankelijkheid niet alleen een verplichting is, maar ook een kans
Digitale toegankelijkheid gaat veel verder dan voldoen aan de wet. Dankzij de European Accessibility Act (EAA) – de Europese regelgeving die vanaf 28 juni 2025 geldt – zijn bedrijven verplicht om hun digitale producten en diensten toegankelijk te maken voor mensen met een beperking. Maar investeren in toegankelijkheid levert meer op dan het vermijden van […]
In een digitale wereld waarin persoonlijk contact steeds schaarser wordt, is het opbouwen van echte relaties met je doelgroep belangrijker dan ooit. Maar hoe doe je dat efficiënt, schaalbaar en zonder je hele dag kwijt te zijn aan handmatige opvolging? Het antwoord: e-mailmarketing automation via Mailblue, ondersteund door slimme mailfunnels. Bij Monkey Mind Studios zijn […]
Verder LezenEen van de meest gestelde vragen die wij bij Monkey Mind Studios krijgen is: “Wat kost een website laten maken?” Het lijkt misschien een simpele vraag, maar het antwoord hangt sterk af van je wensen, doelstellingen en functionaliteiten. In dit artikel leggen we je haarfijn uit waar de kosten van een website uit bestaan — […]
Verder LezenAls ondernemer of marketeer heb je één doel met je website: overtuigen en converteren. Maar heb je daar altijd een uitgebreide, meervoudige website voor nodig? Niet per se. In sommige situaties kan een one-pager — een website die bestaat uit één overzichtelijke pagina — juist effectiever zijn. In dit artikel ontdek je wanneer een one-pager […]
Verder LezenBij Monkey Mind Studios bouwen we niet alleen websites en platformen die er goed uitzien — we bouwen digitale ecosystemen die écht resultaat opleveren. Daarom zijn we trots om aan te kondigen dat we officieel partner zijn geworden van Leadinfo: dé tool voor het herkennen van zakelijke websitebezoekers. Met deze samenwerking tillen we onze leadgeneratie-oplossingen […]
Verder LezenVoorkom gedoe en haal méér uit je online platform Een website is geen eenmalige investering. Het is een levend digitaal systeem dat onderhoud nodig heeft om optimaal te blijven functioneren. Toch wordt technisch onderhoud door veel bedrijven onderschat of zelfs volledig vergeten. En dat terwijl regelmatig onderhoud cruciaal is voor de snelheid, veiligheid en prestaties […]
Verder LezenBij online marketing worden Search Engine Optimization (SEO) en Search Engine Advertising (SEA) vaak als tegenpolen gezien. De ene is gratis en organisch, de andere betaald en direct. Maar wie denkt dat SEO en SEA elkaars concurrenten zijn, mist een krachtige kans om ze samen te laten werken als strategische bondgenoten. Wanneer je deze twee […]
Verder Lezen